بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وین نود

وان ایکس بت بدون فیلتر (1xbet) اپلیکیشن

برای ورود به وان ایکس بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
نوامبر 27, 2023

دانلود kmplayer pro برای اندروید

دانلود kmplayer pro برای اندروید

دانلود kmplayer pro برای اندروید | دانلود KMPlayer Plus 33.07.061 / Pro 2.3.9 پلیر حرفه ای اندروید | دانلود کا ام پلیر برای اندروید | نصب نسخه جدید KMPlayer Pro | دانلود کامپلیر KMPlayer Pro 33.06.270 برنامه کم پلیر

دانلود kmplayer pro برای اندروید

یکی دیگر از امکاناتی جالبی که در نسخه ویندوز کی ام پلیر وجود دارد این امکان را به کاربران می دانلود kmplayer pro برای اندرویددهد تا به اجرای چندین  دانلود kmplayer pro برای اندرویدفیلم به صورت همزان در ویندوز بپردازند.

اما چگونه ممکن است! و چطوری م دانلود kmplayer pro برای اندرویدی‌توانید چندین ویدیو  دانلود kmplayer pro برای اندرویدرا در یک صفحه kmplayer به صورت دانلود kmplayer pro برای اندروید همزمان مشاهده کنیم.

پس برای اجرای همزمان چندین ویدیو بدون اجرای چ دانلود kmplayer pro برای اندرویدندین اجرا کننده kmplayer

  • در مرحله اول ویدیو  دانلود kmplayer pro برای اندرویدمورد نظر را اجرا کنید
  • بر روی آن کلیک راست دانلود kmplayer pro برای اندروید کرده و گزینه option را انتخاب کنید.
  • حال گزینه performances را انتخا دانلود kmplayer pro برای اندرویدب کنید.
  • اکنون در پنجره باز شده گزین دانلود kmplayer pro برای اندرویده generals را انتخاب کنید.
  • در آخر تیک گزینه Disallow multiple instances را بردارید.

اکنون بدون هیچ مشکل  می‌توانید با کلیک بر روی هر فا دانلود kmplayer pro برای اندرویدیل ویدیو به صورت همزما دانلود kmplayer pro برای اندرویدن به اجرای چندین فیلم در kmplayer خود بپردازید.

 چگونه به سفارشی سازی زیرنویس در کی ام پلیر اقدام کنیم؟

روش که در بالا به آن پرداختیم فقط می‌تواند زیر نو دانلود kmplayer pro برای اندرویدیس را برای ما اجرا کند. دانلود kmplayer pro برای اندروید

اما اگر فایل زیرنویس با ویدیو ناهماهنگ باشد باید چ دانلود kmplayer pro برای اندرویدار کرد و چگونه می‌توان به دانلود kmplayer pro برای اندروید رفع مشکل ناهماهنگی زیر نویس با ویدیو در kmplayer پرداخت؟

زمانی که کاربران با شرکت رایانه کمک بابت عدم ه دانلود kmplayer pro برای اندرویدماهنگی زیرنویس با فیل دانلود kmplayer pro برای اندرویدم تماس برقرار میکنند کارشناسان رایانه کمک مشکل را به این صورت برطرف میکنند:

اگر این ناهماهنگی بسیار ناچیز است از دانلود kmplayer pro برای اندرویدطریق منوی پیشرفته ز دانلود kmplayer pro برای اندرویدیر نویس آن را رفع کنید.

اما اگر بسیار زیاد است، بهتر است یک فا دانلود kmplayer pro برای اندرویدیل زیر نویس دیگر متناس دانلود kmplayer pro برای اندرویدب با نوع فرمت فیلم خود دانلود و اجرا کنید.

اگر قصد دارید به تنظیمات زیر نویس پیشرفته فیلم در kmplayer کامپیوتر بروید باید مسیر زیر را دنبال کنید.

  • حل این مشکل بر روی kmplayer کامپیوتر در حالتی  دانلود kmplayer pro برای اندرویدکه برنامه اجرا است دانلود kmplayer pro برای اندروید، کلیک راست کرده و گزینه option را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده از منوی سمت چپ subtitle انتخاب کنید. دانلود kmplayer pro برای اندروید

اکنون به بخش های مختلفی برای ویرایش و نحوه نم دانلود kmplayer pro برای اندرویدایش زیر نویس در فیلم دانلود kmplayer pro برای اندروید خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آنها را تغییر دهید.

پوسته های سفارشی در kmplayer

یکی دیگر از امکانات جذاب و بسیار عالی kmplayer امکان سفارشی سازی تم های آن است

اگر قصد تغییر و اعمال theme بر روی kmplayer کامپیوتر خود را دارید می‌توانید با آم دانلود kmplayer pro برای اندرویدوزش زیر به ان دانلود kmplayer pro برای اندرویدجام این کار اقدام کنید.

  • در زمانی که نرم افزار اجرا است ب دانلود kmplayer pro برای اندرویدر روی صفحه آن کلیک راست کنید و از تنظیمات گزینه theme را انتخاب کنید.
  • اکنون میتوانید هر کدام از قالب های مورد نظر را به دانلود kmplayer pro برای اندروید سلیقه خود انتخاب و اع دانلود kmplayer pro برای اندرویدمال کنید.

توجه داشته باشید که می‌توانید از سایت های م دانلود kmplayer pro برای اندرویدختلف به دانلود و اعمال تم های مختلف kmplayer اقدام کنید. اما این کار توصیه نمی‌شود زیرا ممکن این پوسته های توسط شرکت سازنده kmplayer تایید نشده باشند و پس از نصب با مشکلات کامپیوتری متعددی نظیر کرش شد دانلود kmplayer pro برای اندرویدن برنامه kmplayer یا دیر لود شدن فیلم و… روبرو شوید.

کاهش حجم فیلمدر kmplayer

بسیاری از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند آیا می‌توان با استفاده kmplayer حجم فیلم را کاهش داد؟

در جواب باید گفت که امکان تغییر حجم و کاهش حجم فیلم در kmplayer وجود ندارد، این دانلود kmplayer pro برای اندروید برنامه برای اجرای ویدیو ها با ف دانلود kmplayer pro برای اندرویدرمت های مختلف ایجاد شده است.نه کاهش حجم ویدئو!

پس اگر قصد دراید به تغییر و کاهش حجم ویدیو بپردازید، پیشنهاد  دانلود kmplayer pro برای اندرویدمی‌کنم مطلب ” کاهش دانلود kmplayer pro برای اندروید حجم فیلم  ” را مطالعه نمایید.

پرسش و پاسخ رایگان آموزش حرفه ای کار با پلیر ویدیو kmplayer

در مطالب گفته شده هر آنچه که برای کار حرفه ای با برنامه کی ام پلیر نیاز دارید گفته شده است و در دانلود kmplayer pro برای اندروید صورتی که به موارد بالا توجه و آنها را فرا بگیرید به صورت حرفه ای میتوانید از این مطالب استفاده کنید. اما در این بخش به سوالات شایع کاربران  دانلود kmplayer pro برای اندرویددر مورد کی ام پلیر میپردازیم پس با ما همراه باشید و در صورتی که شما هم با سوال خاصی رو دانلود kmplayer pro برای اندرویدبرو شده اید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. دانلود kmplayer pro برای اندروید

 

آیا ترفند های کار با کی ام پلیر در نسخه جدید و قدیمی متفاوت است؟

بله. برخی تمام مواردی که در این مقاله به آن پرداختیم برای آخرین نسخه برنامه کی ام پلی دانلود kmplayer pro برای اندرویدر هستند و لازم است برا دانلود kmplayer pro برای اندرویدی استفاده از تمام آنها نسخه کامل و بروز برنامه kmplayer را نصب کنید. البته در برخی از نسخه های قدیمی این برنامه امکان استفاده از ترفند های گفته شده وجود دارد دانلود kmplayer pro برای اندروید

نرم افزار KMPlayer یا به اصطلاح KMP نرم افزار پخش چند ر دانلود kmplayer pro برای اندرویدسانه ای است که برای سیستم عامل ویندو دانلود kmplayer pro برای اندرویدز شرکت مایکروسافت و موبایل است .  این نرم افزار در اصل توسط Kang Young-Huee ساخته شد و در اکتبر 2002 منت شر گشت . در 5 مارس 2008  اعلام شد که ای دانلود kmplayer pro برای اندرویدن نرم افزار توسط شرکت Pandora TV (شرکت ویدئویی کره) خریداری شده است . آپ اندروید و ios آن در 15 مارس 2014 منتشر شد  دانلود kmplayer pro برای اندروید

این نرم افزار از تعداد زیادی از فرمت های چند رسانه ای از جمله vcd , dvd , mkv ,ogg , 3gp , mpeg1/2/4 , wmv  دانلود kmplayer pro برای اندروید, realmedia , flv , avi , mov , mp4, ogm , rmvb و نیز فرمت های صوتی نظیر MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, MKA, MP2, MPA, MPC, APE, OFR, OGG, RA, WV, TTA, AC3, DTS پشتیبانی می کند .

این نرم افزار دارای چند نام است در ویرایش 3.0.0.1438 در رابط اصلی کاربری به نام KMPlayer و KMP شناخته می شود در  دانلود kmplayer pro برای اندرویدصفحه About page به اسم The KMPlayer Professional Media Player و The KMPlayer شناخته شده است . صفحه مربوط به ورژن آن به  دانلود kmplayer pro برای اندرویدنام KMPlayer اشاره می کند . در جای دی دانلود kmplayer pro برای اندرویدگری از صفحات این نرم افزار ، گفته شده است که KMP یک نرم افزار مجانی ( Freeware ) است . دانلود kmplayer pro برای اندروید

این نرم افزار طیف وسیعی از فرمت های تصویر ی ، صوتی را پ خش می کند و اجازه می  دانلود kmplayer pro برای اندرویددهد تا شما با اسفاده از من دانلود kmplayer pro برای اندرویدوی Capture (ضبط کردن ) قسمتی از فیلم یا آهنگ دانلود kmplayer pro برای اندروید مورد نظر را بریده و به فرمت دلخواه ذخیره کنید . همچنین می توانید از هر دانلود kmplayer pro برای اندروید صحنه از فیلم نیز عکس بگیرید . دانلود kmplayer pro برای اندروید

ازجمله ویژگی های  دانلود kmplayer pro برای اندرویدنرم افزار پشتیبان دانلود kmplayer pro برای اندرویدی از زبان های مختلف و از جمل دانلود kmplayer pro برای اندرویده فارسی است . ویژگی بارز دیگر نرم افزار عدم نیاز به نصب codec های اضافی برای پخش دیگر فرمت هاست زیرا از خیلی از فرمت ها پشتیبانی می کند و نیازی به این codec ها ندارد . دانلود kmplayer pro برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter