بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وین نود

وان ایکس بت بدون فیلتر (1xbet) اپلیکیشن

برای ورود به وان ایکس بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
نوامبر 27, 2023

دانلود kmplayer برای تلویزیون

دانلود kmplayer برای تلویزیون

دانلود kmplayer برای تلویزیون | دانلود The KMPlayer 4.2.3.6 – نرم افزار پخش فیلم و موسیقی | دانلود KMPlayer Plus 33.07.061 / Pro 2.3.9 پلیر حرفه ای اندروید | دانلود کی ام پلیر KMPlayer Pro 43.11.092

دانلود kmplayer برای تلویزیون

امروزه از برنامه ها و نرم افزار های متفاوتی برای باز کردن فیلم ها چه در سیستم گوشی‌ های هوشمند ش دانلود kmplayer برای تلویزیونما و یا سیستم کامپیوتر ه دانلود kmplayer برای تلویزیونا استفاده می شود،همه ی نرم ا دانلود kmplayer برای تلویزیونفزار هایی که مورد استفاده قرار می گیرند قابلیت های متفاوتی هم دارند. اما ی د دانلود kmplayer برای تلویزیونانلود kmplayer برای تلویزیونکی از پر کاربردترین و بهترین برنامه و نرم افزار برای باز کردن فیلم ها نیز KMPlayer  است.این نرم افزار جز نرم افزار هایی است که از محبوبیت زیادی بین کاربران آن برخوردار است.

دانلود برنامه کی ام پلیر برای کامپیوتر یا به اصطلاح KMP نرم افزاری برای پخش چند رسانه ای است که برای سیستم ع امل های  دانلود kmplayer برای تلویزیونویندوز شرکت مایکروسافت و موبایل است .  این نرم افزار در اصل توسط Kang Young-Huee نیز ساخته شده است و در اکتبر 2002 نیز انتشار یافت . در 5  دانلود kmplayer برای تلویزیونمارس 2008 اعلام شد که این نرم افزار توسط شرکت Pandora TV (شرکت ویدئویی کره) خریداری شده است . آپ اندروید و ios آن در 15 مارس 2014 منتشر شد. دانلود kmplayer برای تلویزیون

این برنامه  می تواند فرمت های گوناگون را بدون نصب Codec جداگانه اجرا کند. اگر ک دانلود kmplayer برای تلویزیونامپیوتر شما پردازن دانلود kmplayer برای تلویزیونده قوی ندارد می توانید به این راحتی از این نرم افزار استفاده کنید.

این نرم افزار کوچک و قدرتمند KM Player یک پخش دانلود kmplayer برای تلویزیون کننده صوتی و تصویری است که توانایی دارد هر نوع از فرمت ص دانلود kmplayer برای تلویزیونوتی و تصویری را اجرا کند. با نصب کردن این نرم افزار دیگر جای هیچ نگرانی نیست که شما بابت نشان ندادن زیرنویس های فیلم ها و یا پ خش نشدن ف دانلود kmplayer برای تلویزیونایل های صوتی و تصویری که شما را درگیر کند.

این نرم افزار KMPayer از تعدادهای زیادی از فرمت های چند رسانه ای از جمله vcd , dvd , mkv ,ogg , 3gp , mpeg1/2/4 , wmv , realmedia , flv , avi , mov , mp4, ogm , rmvb و نیز فرمت های صوتی نظیر MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, MKA, MP2, MPA, MPC, APE, OFR, OGG, RA, WV, TTA, AC3, DTS نیز پشتیبانی می کند .

این نرم افزار دارای چند نوع نام  می باشد که  در ویرایش 3.0.0.1438 در رابط های اصلی کاربری به اسم  KMPlayer و KMP نیز شناخته می شود در صفحه About page به اسم The KMPlayer Professional Media Player و The KMPlayer شناخته شده است.

پیج های مربوط به ورژن این برنامه به نام KMPlayer اشاره می کند . در فضاهای دیگری از پیج  این نرم افزار ، گفته شده است که KMP یک نرم افزار رایگان ( Freeware ) می باشد.

در ورژن های قدیمی تر KM Player فقط به عنوان یک پخش کننده فایل های  دانلود kmplayer برای تلویزیونصوتی و تصویری بود اما در ورژ دانلود kmplayer برای تلویزیونن های بعدی این برنامه قابلیت جدیدی به نرم افزار نیز اضافه شده است  که KM Plus نام دارد. قابلیتی این ک دانلود kmplayer برای تلویزیونه کاربران به راحتی می توانند به مشاهده و سازماندهی ویدئو  دانلود kmplayer برای تلویزیونها ، موزیک ها و DVD های ذخیره یا سیو شده در سیستم کامپیوتر خو دانلود kmplayer برای تلویزیوند نیز بپردازند. همچنین این برنامه قابلیت دانلود kmplayer برای تلویزیونی که دارد این است که کاربران می توانند به مشاهده فیلم ، موزیک و ویدئو های آنلاین نیز بپردازند.

ویژگی های اصلی دانلود برنامه kmplayer برای کامپیوتر

این نرم افزار بخش های وسیعی از فرمت های تصویری ، صوتی را نیز پخ دانلود kmplayer برای تلویزیونش می کند و اجازه این دانلود kmplayer برای تلویزیون را م می دهد که تا ش دانلود kmplayer برای تلویزیونما با اسفاده از لیست‌ یا گزینه ی  Capture (ضبط کردن ) قسمت هایی از فیلم یا آهنگ هایی که مورد نظر شما است  ر دانلود kmplayer برای تلویزیونا بریده کنید و به فرمت دلخواه خود نیز ذخیره کنید . همچنین می توانید از هر صحنه از فیلم هم نیز عکس بگیرید .

نرم افزار KMPlayer یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های پخش فایل های دانلود kmplayer برای تلویزیون ویدیویی و صوتی نزد کاربران ایرانی است. ا دانلود kmplayer برای تلویزیونین نرم افزار که نسخه کامپیوتر نیز دارد دارای امکانات بسیار خوب و کاملی است دانلود kmplayer برای تلویزیون که شما را از داشتن نرم افزار های دانلود kmplayer برای تلویزیون مشابه بی نیاز میکند.کی ام پلیر نه تنها قابلیت پخ دانلود kmplayer برای تلویزیونش انواع فرمت های ویدیویی (فیلم) را دارد، بلکه یک رابط کاربری بسیار زیبا برای پخش موسیقی نیز دارد. اکنون میتوانید این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید.نرم افزار KMPlayer تقریبا از تمام فرمت ه دانلود kmplayer برای تلویزیونای رایج صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. از جمله فرمت های فیلم AVI ، MKV ، MPG ، 3GP ، MP4 ، MOV ، WMV و همچنین فرمت های صوتی MP3 ، WAV ، OGG ، WMA و بسیاری فرمت های دیگر.

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تدانلود kmplayer برای تلویزیون دانلود kmplayer برای تلویزیونصاویری از این نرم افزار دانلود kmplayer برای تلویزیون را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنی

مهم ترین ویژگی های نرم افزار KMPlayer:

– پخش انواع فرمت های تصویری دانلود kmplayer برای تلویزیون

– پخش انواع فرمت های صوتی

– قابلیت تنظیم سرعت نمایش دانلود kmplayer برای تلویزیون این نرم افزار بخش های وسیعی از فرمت های تصویری ، صوتی را نیز پخ دانلود kmplayer برای تلویزیونش می کند و اجازه این دانلود kmplayer برای تلویزیون را م می دهد که تا ش دانلود kmplayer برای تلویزیونما با اسفاده از لیست‌ یا گزینه ی  Capture (ضبط کردن ) قسمت هایی از فیلم یا آهنگ هایی که مورد نظر شما است  ر دانلود kmplayer برای تلویزیونا بریده کنید و به فرمت دلخواه خود نیز ذخیره کنید . همچنین می توانید از هر صحنه از فیلم هم نیز عکس بگیرید .

– قابلیت تن دانلود kmplayer برای تلویزیونظیم نور صفحه

– قابلیت نمایش فیلم با زیر نویس دانلود kmplayer برای تلویزیون

– قابلیت پخش فیلم های HD و Full HD

مهم ترین تغییرات نسخه 2.3.4:

– بهبود کلی نرم افزار دانلود kmplayer برای تلویزیون

– رفع برخی از اشک دانلود kmplayer برای تلویزیونالات نسخه قبلی نرم افزار دانلود kmplayer برای تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter